فایل#مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان#

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان,پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان,مبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان,مبانی نظری,پیشینه تحقیق,رضایت و وفاداری مشتریان,رضایت,وفاداری,مشتریانمبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان#40105512#wak
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان قابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :انگلیسی و فارسی دارد (به شیوهAPA)

فهرست

بخش اول

23

1-2-مقدمه

24

2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی

24

2-2-1- رویکرد معامله ای (سنتی)

24

2-2-2- رویکرد بازاریابی رابطه مند

25

2-2-2-1-استراتژی های بازاریابی رابطه مند

26

2-2-3- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری

27

2-3-ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان

33

2-3-1-وفاداری

34

2-3-2-اهمیت وفاداری

35

2-3-4-توسعه وفاداری مشتریان

36

2-3-5-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان

37

2-4-رضایت مشتری

44

2-5-تعاریف اعتماد

45

2-5-1-دیدگاه های مختلف به اعتماد

46

2-5-2-اعتماد در بخش خدمات

46

2-6-ارزش مشتری

52

2-7-ریسک ادراک شده

53

2-7-1-ابعاد مختلف ریسک

54

2-8-دانش مشتری

58

2-9-هزینه های تعویض

59

2-9-1-انواع هزینه های تعویض

61

2-10-روابط مستمر

63

2-11-سهولت در خرید

64

2-12-تکرار مصرف

64

2-13-قطعیت

65

2-14-ادارک مشتری از کیفیت خدمات

66

2-14-1خدمت

66

2-14-2-کیفیت خدمات

70

2-14-2-1-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات

71

2-14-2-2-اندازه گیری کیفیت خدمات

72

بخش دوم:پیشینه تحقیق

2-1-مقدمه

از آغاز دهۀ 1990 بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت بهترین استراتژی برای سازمانها مشتری مداری است به عبارت دیگر اساس سازمانها مشتری است. امروزه در بازارهای رقابتی سازمانها موظفند خواسته ها، تمایلات مشتریان خود را درک کنند و رضایت خاطر مشتریانشان را فراهم کنند. امروزه بازاریابی در سیر تکاملی خود در مرحله ای قرار دارد که بازار پایان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشد دادن و سوق دادن مشتریان تا حد بلوغ در نردبان وفاداری و میل به خرید مجدد سازمانهاست امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان مایل به خرید مجدد نیز هستند دراین پارادایم هدف برقراری روابط بلند مدت و متقابل با گروههای ذینفع و مهمتر از همه هدف این است که با حفظ مشتریان و از دست دادن کمتر مشتریان در بلند مدت منافعی حاصل شود که در نتیجه سهم بازار و سودآوری شرکتها افزایش یابد.

2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی:

نظریات مختلف بازاریابی را می توان در قالب سه رویکرد مطرح کرد:

2-2- 1- رویکرد معامله ای (سنتی) :

این رویکرد آغاز مباحث بازاریابی است و در این رویکرد هدف، تلاش درجهت افزایش فروش و یافتن مشتریان جدید است در این رویکرد سازمان فرض می کند که مشتریان موجود را حفظ کرده و بیشترین تلاش را صرف جذب مشتریان می کند در این رویکرد اگر یک مزیت جدید بوجود آید شرکت آماده است تا از یک تأمین کننده به سمت تأمین کننده دیگر حرکت کند و شرکتها در این رویکرد ذینفعانی که سهم مهمی در موفقیت شرکت دارند را نادیده میگرد

( philipson zineldin 2007 ) .


مطالب دیگر:
📒امنیت تجهیزات و پروتکلهای سوئیچینگ و مسیریابی📒بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران📒فرایندهای تصفیه آب و فاضلاب📒پاورپوینت WIMAX📒پاورپوینت اصول آموزش هند بال📒خلاصه فصل چهاردهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحلیل تضاد در روابط نمایندگی و مدیریت سود📒خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی📒دانلود تحقیق روابط خارجی ایران در دوره زندیه📒پاورپوینت مدیریت استراتژیک صنعتی📒دانلود تحقیق ساختار دولت رضاشاه📒دانلود تحقیق ساختار سازمان ملل و نقش آن در مسایل مختلف جهان📒پاورپوینت برنامه ریزی مواد اولیه مورد نیاز📒دانلود مقاله شهر نشینی در ایران📒دانلود تحقیق نبرد قادسیه📒دانلود تحقیق سكولاریسم و‌ آسیب شناسی فرهنگی، اجتماعی نسل ها📒دانلود تحقیق شوراها📒دانلود تحقیق شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران📒دانلود تحقیق ریشه ضرب المثل های ایرانی📒دانلود تحقیق فلسفه طبیعت در غرب📒دانلود تحقیق مشاركت های انتخاباتی📒دانلود تحقیق مدیریت اطلاعات به روش XML📒دانلود تحقیق مدیریت دانش و مدل های مختلف آن📒دانلود تحقیق مدیریت رفتار سازمانی📒دانلود تحقیق مدیریت و برنامه ریزی جامع شهری📒خلاصه فصل دوم کتاب حسابرسی پیشرفته تالیف دکتر حساس یگانه با عنوان روش شناسی حسابرسی